Hatırlatma

cokus.blogspot.com adresinde başladığım günlüğüme burada devam edeceğim. Bugün yazıları buraya taşıdım. Blogger’ın bugları bıktırdı. Umarım WP sorun çıkartmaz.

2 Responses to “Hatırlatma”


  1. 1 Arif Künar 30 May 2009, 05:21

    Merhaba,

    Ben de “kirmizi hapi” yutanlardanim. Yazinizi ve ozellikle etkileyici-sarsici grafiklerinizi muthis buldum. Benzer bir grafigi de karbon salinimi icin Al Gore kullanmisti. Insanlar artik uzun laflari, yazilari okumuyorlar, bu gosterimler ve yaklasimlar daha carpici oluyor, sizi kutluyorum.

    Izin verirseniz kendi sunus ve yazilarimda, isminizle ve-veya blogisminizle yayinlamak, kullanmak isterim tespit ve grafiklerinizi.

    Beyninize, gonlunuze, elinize saglik.

    Selam ve sevgiler,

    Arif Kunar

  2. 2 nlty2000 30 May 2009, 08:45

    Arif Bey, ilginize teşekkür ederim. Ben yazımda da söylediğim gibi yazının ana fikrini ve bazı şemaları Chris Martenson’un sitesinden aldım. Yazı çeviri değil, aynı konuyu baştan yazdım sayılır. Enerji bütçesi ve net enerji şemalarını olduğu gibi alıp Türkçeleştirdim. Siz kaynak gösterecekseniz orijinal kaynak C.Martenson’un http://www.chrismartenson.com/crashcourse adresindeki İngilizce flash sunumlarıdır. Size de tavsiye ederim. Belki bir kaç kitabın vereceği anafikri, özü bir kaç saatte veriyor.


Bir Cevap Yazın

